دانلود تحقیق تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت docx در قالب 77 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات77حجدانلود تحقیق تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت ورد|42097672|fyg|دانلود تحقیق یادگیری,تحقیق یادگیری doc,تحقیق کامل فناوری اطلاعات,تحقیق درباره فناوری اطلاعات,تحقیق یادگیری با فرمت ورد,تحقیق درمورد یادگیری چیست,تحقیق دانش آموزی درباره یادگیری,تحقیق دانشجویی درباره یادگیری
هم اکنون فایل با مشخصه ی دانلود تحقیق تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت ورد وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

هدف از این تحقیق بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت docx در قالب 77 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات77حجم112/505 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر یادگیری با فرمت docx در قالب 77 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری

توسعه حرفه ای

فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری

نقش و تاثیرفناوری اطلاعات و ارتباطات بر نظام آموزشی

مزیت های بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تعلیم و تربیت

انواع آموزش و یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات

فناورزی اطلاعات و ارتباطات و نقش معلم

منابع

به دنبال بیداری و آگاهی اخیر در امر گسترش تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، برخی کشورها مانند استرالیا، ژاپن، مالزی، سنگاپور و آمریکا اقداماتی در زمینه مدارس مبتنی بر ICT یا مدارس هوشمند انجام داده اند. در مدارس هوشمند، تاکید بر این است که آموزش به جای این که شامل فراگیری یکسری اطلاعات گسسته باشد، شامل فراگیری توانایی هایی باشد که دانش آموزان بتوانند علم و دانش خود را مبنای اطلاعات موجود بنا کنند. هدف مدارس هوشمند ترویج توسعه متعادل، کمک به یکپارچه شدن دانش، آموزش مهارت ها و ارزش ها، فراهم آوردن نظم، یادگیری های ریشه ای، مداوم و کمک در به دست آوردن صلاحیت برای همراه شدن با عصر اطلاعات است. برای آموزش این مهارت به دانش آموزان، باید فعالیت مرکزی مدارس از این شیوه کنونی تغییر یابد و اطلاعات تنها از معلم به دانش آموز انتقال پیدا نکند، بلکه تاکید مدارس براین باشد که دانش آموزان را قادر سازد تا دانش خود را با پرسش، مطالعه، جستجو و اکتشاف در گستره جهانی وب و قاعده سازی، تست فرضیه ها، تمرین مهارت ها و تبادل آموخته های خود را بسازید. (www.ict-edu.ir) اینگونه مدارس اغلب به سرمایه گذاری زیادی در زمینه تشکیلات مالتی مدیا نیاز دارند.






"